İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

23 Eylül 2010 Perşembe

HAKKIMDA

           








Yüceler yücesi,kendisine kul olmakla mutlu olduğum Rabbimin adıyla... 

"Kadınlar, oğullar, yük yük altın ve gümüş, salma atlar, davarlar ve ekinler gibi nefsin şiddetle arzuladığı şeyler insana süslü gösterildi. 

Bunlar dünya hayatının geçimliğidir. Oysa asıl varılacak güzel yer ancak Allah’ın katındadır."

  
 

"De ki: “Size, onlardan daha hayırlısını haber vereyim mi? Allah’a karşı gelmekten sakınanlar için Rableri katında, içinden ırmaklar akan, içinde ebedi kalacakları cennetler, tertemiz eşler ve Allah’ın rızası     vardır.”  Allah, kullarını hakkıyla görendir." 

 

ÂL-İ İMRÂN SÛRESİ 

14-15.ayetler

 

Şubat 2009 itibariyle…

 

1, 8, 15 ve 17 yaşlarında dört erkek evladı olan bir hanımım. Öncelikli görevim

 ahiret sermayem olmalarını istediğim, Rabbimin razı olacağı hayırlı evlatlar yetiştirme gayretinde olmak.

 Bu sayfayı ziyaret edenlerle ev işleri, el işleri,pratikbilgiler, hayata dair herşeyi paylaşıyorum. Ankara’da ikamet ediyorum.

Sayfama uğrayıp gerek yorumlarını bırakan, gerekse sessiz takib eden bütün misafirlerime de teşekkür ediyorum.

  
Eşimde ben de evimize giren yiyecek ve içeceklerin öncelikle helal olmasına dikkat etmeye çalışıyoruz.


 

 

 

 

Yemeklerim genellikle kolaydır,zorlara fazla zamanım yok.

 Sizlere en iyiyi sunabilme amacım dolayısı ile, yeni bilgi ve tecrübelerimi tariflerimde aktardığım bilgilerde kullanıp, gerektiğinde güncelleme hakkımı saklı tutuyorum.

 

Hayat yemek ve içmekten ibaret olmadığı için, sayfamda hayata dair her konu yer alabilir. Bana, yorumlar haricinde mail ile ulaşmak isterseniz;

 

hayatcemresi@gmail.com

 

adresine mailllerinizi yazabilirsiniz.

47 yorum:

  1. Hoşgeldin Ablacım. Yeni adresin yeni sayfan hayırlı uğurlu olur inş.

    YanıtlaSil
  2. Cuman mübarek olsun Hatice abla .Yeni adresinde hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  3. Selamun Aleykum
    Maşallah blogunuz çok güzel olmuş ummetiz.biz de gördüm.Hayırlara vesile olur inşallah.Takipçinizim artık :)

    YanıtlaSil
  4. selamün aleyküm elmalı pasta ararken rastladım size diyorum sayfanız tamamen sizi anlatıyor sanki eşimde bana sürekli margarinsiz pasta yap diyordu ama bilmediğim için yapamıyordum artık sizin sayenizde inş günahımız varsada arınırız inş birde eşimide mutlu etmiş olurum yaş pasta tariflerinizi bekliyorum inş Allah'a emanet olun ellerinize ve yüreğinize sağlık.selamün aleyküm

    YanıtlaSil
  5. Zehra hanım sayfama hoşgeldiniz :)

    sayfamda sağ tarafta bütün tariflerimle ilgili resimler var aradığınızı oradan resmin üzerine tıklayarak bulabilirsiniz,
    "bu sitede yer alan bütün konular"
    bölümünden de bulabilirsiniz

    en üstteki arama yerine aradığınızın ismini yazarak da bulabilirsiniz,
    ben yine de buraya pastalar kategorisinin adresini yazayım google'a bu adresi kopyalayıp ararsanız yine pasta tariflerime ulaşabilirsiniz,

    http://hayatcemresi2.blogspot.com/search/label/PASTALAR

    deneyip sonuçtan haberdar ederseniz çok sevinirim :)
    Rabbime emanet olun,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Danimarkadan sevgiler selamlar.
    Dogma bügüme danimarkali olmak, türk yemeklerine olan askimiza engel olmuyor.
    Sizin gibi zevk sahibi kullar, ve teknoloji sayesinde o hasretimize derman olmus oluyor.
    Ellerinize, zevkinize ve emeginize saglik.
    Sevgiler
    wesselam
    Aysenur

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Ayşenur,sayfama hoşgeldin :)

    sayfama renk kattın,çok teşekkür ederim,her zaman beklerim :)

    Rabbim bizleri zevklerini, kendi rızasına taabi kılanlardan eylesin (amin),

    en kalbi sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
  8. Rabbim sizden razı olsun hatice abla ,sayfanız çoooooooooooooooooook güzel bana dua edin sizin gibi yaratanımızı anarak her işimizi yapalım rabbim size ve ailenize rızasını kazanaçak ömür versin amin sizi tanımak güzel ben zehra

    YanıtlaSil
  9. Zehracığım,
    dualarımız karşılıklı inşaAllah,

    Rabbim gördüğün gibi olabilmeyi nasip etsin ama günahlarımız,kendisinden gafil olduğumuz anlarımız o kadar çok ki,O'nun(c.c)affına,merhametine sığınıyoruz,

    güzel dualarına amin diyorum,

    Rabbim yar ve yardımcımız olsun(amin),
    yanında hiç bir emanetin zayi olmadığı en emine emanet ol,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. sayfanız çok güzel maşallah paylaşımlarınız için allah razı olsun

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Canan,
    sayfama hoşgeldin :) beğeniniz beni sevindirdi,güzellikler Rabbimden,hatalar nefsimdendir,Rabbim cümlemizden de razı olsun(amin),
    her zaman beklerim,sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
  12. sizde annem gibi yoğurt kaplarını saklayanlardansınız :))

    YanıtlaSil
  13. hayat cemresi bundan sonra ben de margarin kullanmak istemiyorum... ama tereyağı alamak da biraz pahalıya mal oluyor..ama kullanmıcam inş.bende senin gb güzel bir bloga sahip olurum inş...

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Gonca,sayfama hoşgeldin :)
    mümkün olsa da tereyağını da köylerden bulabilsek,ama her zaman o imkanı bulamıyoruz,
    pahalı ama zaten sadece tereyağı
    kullanmıyorum,tereyağını zeytinyağı ile karışık kullanıyorum,zeytinyağı da pahalı dersen biz geçenlerde bim'den sızma zeytinyağını gayet uygun bir fiyata aldık...

    Sayfamı beğenmene sevindim,teşekkür ederim :)
    Allah her şeyi gönlüne göre,gönlünü de kendisine göre şekillendirsin(amin),
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. amin sağolasın güzel duan için.. biliyormusun kayın validemler tereyağlarını sütlerini,yoğurtlarını hep kendileri yapıyor:) keşke yakın olsak ama maalesef :( rabbim helalinden nasip etsin inş herşeyi...

    YanıtlaSil
  16. s.a. Blog guzel.Yemek tarifi ararken denk geldim.Sade ve çevrede bulunabilecek malzemelerden menuler.Herkes yapabilir,abartisiz hazirlama tarifleri.
    kolay gelsin abla.
    urfadan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ...ve aleykumselam Ekrem kardeşim,sayfama hoşgeldiniz,
      teşekkür ederim,
      şahsınızda Urfa'ya selamlar...

      Sil
  17. selamün aleyküm.çok mutluyum bu siteya rastladığım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ...ve aleykumselam gülden hanım,hoşgeldiniz :)

      Sil
  18. benimde 2009 ve 2011 doğumlu 2 oğlum var sizin maşaAllah 4 tane sürekli duam Rabbime layık kul olmaları Rabbim cümle ümmeti Muhammedi Rasullaha layık ümmet eylesin ablacım abla diyiyorum yaşım 25
    bana belki aklınıza gelirim birgün duanızda banada yer ayırın zira duaya okadar ihtiyacım varki :(
    dünyadaki kısmet ve nasip ile ilgili ne düşünüyorsunuz ben biraz nasipsizim :/ denize gidip su getirmeyi düşünsem deniz kurur o derece hani Rabbim kuluna vermeyeceği isteği hayl bile ettirmezmiş ya benimkiler yerine gelmedi :) ama nasip deyip önüme devam ediyorum hatta daha dün bir arkadaşla onu konuştuk ben çok ümitvariyimdir Rabbim büyük dua et iste olur derim dünya hayatında böyle olmak mı gerekir hamd Rabbime sağlığımız yerinde çok şükür ama 25 yaşındayım ve çok huzursuz bir ailee yetiştim ne yazıkki ve hala bu durum devam ediyor ben başka şehirde yaşıyorm burda bir arkadaşım bile yok eşim sabah çıkıp akşam geliyor sadec kardeşlerimle konuşuyorum gün içerisinde kimsem yok yarim Yüce Mevlam dışında neyse sözü fazla uzatmamayım zira bu mesaj yoksa çok uzar :) selam ve dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahracım,dualarına amin diyorum,Rabbim yavrularımızı hayırlı evlatlar eylesin(amin),
      seni çok karamsar gördüm,her şeyi hayra yor,olmamış şeyler hakkında kötü sonuçlar olacak diye düşünme,yorum yapma,bu Peygamberimizin(s.a.v) tavrıdır,Hudeybiye gününde Süheyl bin Amr'ın geldiğini öğrenince,hayra yorması gibi...

      "İbn-i Abbas (r.a) şöyle der:

      "Bir gün Resullullah (s.a.v.)'ın arkasında yürüyordum. Bana dedi ki; "Ey delikanlı, sana bazı sözler öğreteceğim. Onları koru ki, Allah seni korusun. Koru ki, Allah'ı yanında bulursun. İstediğin zaman, Allah'tan iste. Yardım dilediğin zaman, Allah'tan dile. Şunu bilki, şayet bütün ümmet, sana bir yarar dokundurmak için bir araya gelseler de, Allah'ın senin için yazdığının dışında bir yarar dokunduramazlar. Aynı şekilde, sana bir zarar dokundurmak için toplansalar Allah'ın senin için yazdığından başka bir şey dokunduramazlar. Kalemler kaldırılmış, sayfalar durulmuştur." ( Tirmizi rivayet etmiş ve, "sahih bir hadistir" demiştir.)

      Tirmizi'nin dışında başka bir rivayette de şöyle denir.

      "...Koru ki Allah'ı önünde bulursun. Bollukta Allah'ı tanırsan zorlukta seni tanır. Bilki sana isabet etmeyen başına gelmeyecektir. Başına gelecek şeyin de yanılması mümkün değildir. Bilki, sabırla beraber zafer, sıkıntıyla beraber rahatlık ve zorlukla beraber kolaylık vardır."
      daha geniş bilgiler için
      buradaki yazıyı oku.
      Ayrıca Lokman suresini,Hadid suresini meal ve tefsirleri ile oku,tabii bütün Kura'nı da...
      Dünyanın imtihan yeri olduğunu hiç unutma,hayat kısa,iyi kötü nihayet bitecek,ebedi hayat için hazırlık yap,işini Allah'a havale et,O'na tevekkül et,namazlarına dikkat et,farz namazların ardından,salavatların arasına yerleştirdiğin dualar yap,
      Allah var sıkıntı yok,Allah'ı olanın her şeyi var,O'ndan gafil olan saraylarda bile mutsuz,
      Rabbim yardımcın olsun kardeşim,yalnız değilsin :)
      sevgilerimle...

      Sil
  19. tekrar selam ablacım sahra kardeşimizin yorumunu görünce dayanamadım aynı sorunlar yaşıyoruz çünkü. bende kolay arkadaş edinemem ama arkadaşın olsa da suç bizde evden çıkmak da suç. nasıl anlatsam bilemiyorum ablacım. allah çocuklarımızdan razı olsun onları korusun.bazı şeyler yalnız onlar için.sizden uyarılar ve dualar olursa sevinirim allah razı olsun sıkıntıda olan kardeşlerimize rabbim yardımcı olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminenur,
      eşin izin vermiyorsa ölümcül bir durum olmadıkça,evet dışarı çıkamazsın,ama izin alabilmek için onlarla zıtlaşmamak,onların eşref saatlerini beklemek,tatlı dilli ve sabırlı olmak,dua etmek lazım,
      meseleleri kendiniz halledemiyorsanız,özellikle eşinin sözünü dinlediği değer verdiği kişilerden yardımcı olmalarını istemek onlarla istişare etmek de faydalı olabilir,

      arkadaşların ailecek görüştüğünüz kimselerse ziyaretler daha kolay olur,beraber dışarı çıkmış olursunuz,

      Allah'a dayan,duayı ibadetleri elden bırakma kardeşim,
      aklıma inşirah suresi geldi,onu da bol bol oku,tabii bütün Kur'an-ı da,
      Rabbim yardımcın olsun,kolaylık versin(amin).

      Sil
  20. sevgili haticem,burayı tekrar okudum ve yorumumu görünce güldüm biraz,ben direk margarine yoğunlaşmışım yorumumda ve Allah razı olsun bugün asla margarin kullanmıyorsam bunda senin etkin de olduğu için tekrar yazmak istedim.senden ve senin gb değerli ablalarımdan çok şey öğreniyorum Allah razı olsun...seni Allah için çok seven kardeşin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim cümlemizden de razı olsun(amin),
      beni kendisi için sevdiğin zat'da(c.c)seni sevsin,ben de seni O'nun(c.c)çok seviyorum...

      Sil
  21. Sira Yildizi
    Selamün aleykum ALLAHIMIN rahmeti ve bereketi üzerinize olsun.Rabbim sizden razi olsun ve cok sevsin, cok guzel ve anlamli bir site emeginize saglik .Hollandadan sevgiler selamlar insallah yine yazacagim.....

    YanıtlaSil
  22. We aleykumselam Sira Yildizi,sayfama hoşgeldiniz :)
    güzel dualarınız ve samimi yorumunuz için çoook teşekkür ederim,Allah razı olsun(amin),
    her zaman beklerim,şahsınızda benden de Hollanda'ya selamlar,sevgiler,
    en Emin'e emanetsiniz,
    tekrar görüşebilmek temennisiyle...

    YanıtlaSil
  23. Selamün Aleyküm hayat cemresi blogunuzu gezdim ve çok hoşuma gitti.Sizi takibe aldım.Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam rana sultan,sayfama hoşgeldiniz :)
      çok teşekkür ederim,sevgilerimle...

      Sil
  24. Selamünaleyküm ablacım,iadeyi ziyarete geldim,maşallah ne kadar güzel bir blogun var..bundan sonra istifade etmeye çalışıcam inşallah..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam Filiz kardeşim,sayfama hoşgeldin :)
      sayfamı beğenmen beni memnun etti,güzellikler Rabbimden,yanlışlarım varsa nefsimdendir,O'ndan(c.c)affını,mağfiretini istiyorum,
      O'na(c.c)emanetsiniz kardeşim,sevgiler...

      Sil
  25. sitenizi elazığ usulu ayran tarhanası ararken keşfettim ve iyi ki de buldum. Çok faydalı paylaşımlarınız var arşivi takibe aldım :) Ve Elazığ yemekleri olan bir site bulduğum için çok mutluyum Elazığlıyız ve eşim elazığın yöresel yemeklerine bayılır bende öğrenme çabasındayım. Güzel paylaşımlarınızdan istifade edeceğim inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melda hemşehrim,sayfama hoşgeldiniz :)
      Elazığ yemeklerini ben de çok seviyorum,özellikle akıtmavedügürbunların başında geliyor,hele kahvaltılar içinde, nefis bir lezzeti olan domates unu,en sevdiğim kahvaltılık olarak başı çekiyor :)
      hepimizin birbirimizden öğreneceği,öğrendiği çok bilgiler oluyor,bilgi ve tecrübelerinizi paylaşmanızda ayrıca beni sevindirir,
      tekrar hoşgeldiniz :)
      hayırlarda buluşabilmek temennisi ile,Rabbime emanetsiniz...

      Sil
  26. merhaba hayatcemresi !
    ben dün tanıştım sizinle ve teşekkür etmek istedim emeğinize...artık yakın takipçinizim inşallah.SELAM VE DUA İLE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kardeşim,hoşgeldiniz,
      ilginiz için ben de size teşekkür ediyorum,selametle kalın...

      Sil
  27. ben firuze sayfanız çok güzel bundan sonra bende takipçinizim bende sitenizden yararlanmak istiyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. firuze kardeşim hoşgeldiniz :)
      sıcak yorumunuz için ben de size çok teşekkür ederim,Rabbim hayırlardan yararlanmayı ve hayatımıza aktarmayı cümlemize nasip etsin(amin),muhabbetlerimle...

      Sil
  28. Özlem Öztürk10 Eylül 2014 23:09

    Sayfaniz cok guzel emeginize saglik margarin hakkinda bilgi istiyorum nicin kullanmamaliyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlem hanım hoşgeldiniz :)
      margarini kullanmamak gerektiğine dair birinci sebep yukarıdaki yazıda var,
      diğer olumsuzluklarını BURADAKİ YAZI'da bulabilirsiniz,
      bir de vücut sıcaklığında erimeyen bir yağdır margarin, halbuki tereyağı ve kuyruk yağı bunun tam tersidir ve çok sağlıklıdır,

      tereyağına dair hazırladığım yazıyı da BURADAN okuyabilirsiniz.

      Sil
  29. selamun aleyküm
    bir akşam faydalı birşeyler okuyup öyle uyuyayım dedigimde tanıştım sitenizle. ilmi olarak çok güzel paylaşımlarınız olmuş Allah razı olsun ve Rabbim sizi vesile kılarak nakil kürsüsünü tanıttı bana ve daha şimdiden çok istifade ettim. interneti faydalı şeylere ama korkarak kullanmaktayım cahide sultanı takip ederdim fakat başka kapılar endişe verirdi.Allah sizin gibi ümmete faydalı ablaların sayısını arttırsın. ortamın fitnesinden evlere kapanır,cemaatlerin eksiklerinden,hatalarından insanlardan 'dinimize zarrar gelecek' diye uzak durur olmuşuz.
    güzel ablam öyle zannediyorumki takvalısınız. bir mesajla dahi sizin gibi insanlara ulaşmak mutluluk verici.Bir hanım olarak sitenizde yemek tariflerininde olması ayrı bir güzellik oldu benim için. siteyi kuralı yıllar olmuş ama Rab'bim sizi farketmeyi yeni nasibetti Allah ömrünüzü bereketlendirsin İnşaAllah bizde sizin gibi insanların ilminde bilgisinden faydalanalım...
    Allah sizi hayırlarla mükafatlandırsın...
    Rab'bim nasibettigi kadar bende artık sizinleyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam we rahmetullahi we berakatuh hoşgeldin kardeşim :)
      Ne güzel sıcacık bir yorum bu böyle, çok sevindim,
      Allah beni hüsnü zannınıza layık kılsın, günahlarımı bağışlasın, riyadan sakındırsın, ihlasla ziynetlendirsin.

      Nakil kürsüsü gibi bir nimetle tanışmanıza vesile olmak ise şu yorumunuzun en güzel kısmı, Nakil'den ben de çok istifade ediyorum hayatıma kattığı hayırları kelimelerle tarif edemem bu gerçekten
      Allah'ın büyük bir lütfu, Allah (azze ve celle) bizlere razı olduğu ilimleri öğrenmeyi ve bunu hayatımıza aktarmayı nasip etsin amin.
      Tanıştığımıza çok memnun oldum,her zaman beklerim, sizi twitter sayfama da( @hayatcemresiyle ) davet ediyorum, orada da çok önemli faydalı paylaşımlarım var,
      Hep hayırlarda buluşabilmek temennisi ile Allah'a emanetsiniz..

      Sil
  30. öncelikle dualarınıza AMİN diyorum ablacım cevabınıza sevindim ben hiç sosyal hesap kullanmıyorum o nedenle sizi takip edecegim mekan burası olacak (twitter deki paylaşımlardan eksik kalacagım malesef)önce bi ben yokken neler yapmışsınız bakayım sonrada yeni yüklemeler oldukça istifade ederim inşaAllah ama sizde buraları sessiz bırakmayın olur mu....
    Allah yolunuzu hayırlı mübarek kılsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Twitter hesabımdaki paylaşımlarımı okumanız için twitter hesabınızın olmasına gerek yok, sitenin web sürümünde sağ üst kısımda twitter adresim var tıklayarak ulaşabilirsiniz, bu şekilde twitter sayfamı takip eden paylaşımlarımı okuyan kardeşlerim var :)

      Sil
  31. esselamu aleykum verahmetullahi veberakatüh hatice abla ben sizinle tevafuk üzere tanıştım ve size teşekkür etmek şatiyorum bana çok faydanız oldu twitterim yok ama inan saabah akşam seni takip ediyorum ve hısnülmüslim zikirleri konusunda beni şevklendiriyorsun senin vesilenle bende birşeyler yapıyorum maşallah la guvvete illa billah akideni kendime çok yakın gördüm rabbim seni hayırlı rızıklandırsın bende 20 yaşında bir kardeşinizim konya da yaşıyorum ve kendimi gibi insanlara ihtiyaç duyuyuyorum ama yok maleseg böyle görünce sizi dayanamadım yazmak istedim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleylumselam we rahmetullahi we berakatuh

      Fatıma kardeşim hoşgeldin sayfamıza:)
      Ne iyi ettin yazmakla beni çok sevindirdin. MaşaAllah la kuvvete illa billah senin içinde hayra dair bir cevher varmış ben de bunu açığa çıkarmana vesile olmuşum çok sevindim Allah razı olsun senden, Rabbim azmini devamlı kılsın salih amellerini huşu ve ihlasla donatsın amin.O'na (celle ve ala)'ya emanetsin en kalbi muhabbetlerimle..

      Sil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur