İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

17 Ekim 2010 Pazar

PUANLI KOLAY PASTA

        "Dinde seninle yarışanla yarış!
          Dünyalıkta yarışanla yarışma,
          dünyayı onun kucağına at!"
                         (Hasan-ı Basri)

                 Rabbimin adıyla başlarım...

       Pasta yapmayı hele ki yemeyi çok çok seviyorum.Geçen akşamda yine pasta krizim tuttu ve 40 dak.da bu pastayı yaptım,bana göre bir pasta için bu süre kısa bir süre bu yüzden ismine kolay kelimesini ekledim,siz süreyi biraz uzun tutup krem şanti ile karıştırdıktan sonra,kremanızı yarım saat kadar buzlukta bekletirseniz pastanızın krema ile kaplama işlemi ve süslemesi daha kolay olacaktır,ben hepsini cem ettikten sonra dolapta beklettim öyle kıvamı oturdu.
      Bunları anlatırken aslında biraz kendimden utanıyorum,dünyada ne dertli insanlar var,ben nelerle uğraşıyorum,Rabbim dertlilere deva,hastalara şifa versin,güç yetiremeyeceğimiz şeylerle imtihan etmesin,hatalarımızı bize bağışlasın(amin).
     Bize lütfettiği sağlık ve iman nimeti için O'na (c.c) yarattığı şeylerin zerrelerince şükürler olsun, şimdi de şu, dünya oyuncağının malzemelerini ve yapılışını anlatayım:
         MALZEMELER:
Pandispanya için:
3 adet yumurta,
1 çay bardağı toz şeker,
2 yemek kaşığı su,
2 çay bardağı un,
1/2 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya(eğer portakal veya limon kabuğu varsa rendesi daha iyi olur,ben, olmadığı için kullanamadım),
1 tatlı kaşığı kakao,
pandispanyayı ıslatmak için 1 çay bardağı kadar süt veya meyve suyu,
         Kreması için:
2 su bardağı süt,
2/3 çay bardağı şeker,
2 yemek kaşığı nişasta,
2 yemek kaşığı un,
1 paket krem şanti,
2/3 su bardağı soğuk süt,
puanları için 1 tatlı kaşığı kakao,
       YAPILIŞI:
Pandispanyayı hazırlayın,yuvarlak bir fırın kabının dibine yağlı kağıt yerleştirin,kenarlarını yağlayın,pandispanyanın az bir kısmı haricinde hepsini fırın kabına boşaltın,kalan az kısma kakao ilave edip karıştırın ve kalıptaki pandispanyanın üzerine dökün,orta ısıda ki fırında pişirin.


Kremayı hazırlayın mikserle çırparak iyice soğutun,
kremşantiyi hazırlayın,soğuyan krema ile karıştırın,
fırından çıkardığınız pandispanyayı düz bir zemine alın ve tabanındaki yağlı kağıdı çıkarın,ortadan ikiye kesin,soğutun,süt veya meyve suyu ile ıslatın,
hazırladığınız kremşantili kremanın yarısını arasına koyup diğer parçayı üstüne kapatın ve hafifçe her tarafını elinizle bastırın,
kremanın kalan yarısından az bir miktar bırakıp fazlası ile pastanızın üzerini ve yanlarını kaplayın,
ayırdığınız az miktar kremayı da kakao ile karıştırıp üzerini süsleyin,2 saat kadar buzdolabında bekletip servis yapın,afiyet olsun.
Diğer pasta tariflerim için buraya bakabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Ellerine saglik cok guzel gorunuyor. dualarina yurekten amin diyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. efendim bende şöyle bikaç puan alabilirmiyimmm?

    ellerine sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
  3. Tubacığım hoşgeldin :)
    ne tevafuk aynı anda birbirimize yazmışız,senin sayfandan benimkine geldim,yorumunu gördüm,sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  4. selamun aleykum:)

    bazen yemek bloglarina dadanmanin kotu oldugunu dusunuyorum.ozelliklede boyle zamanlarda:)ellerine saglik hayat cemresi.

    pastanin goruntusu cok guzel.tamda istedigim gibi.afiyet olsun sizlere.rahmana emanetsiniz.hayirli pazarlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. dediğin gibi dünya oyuncaklarıyla oyalanıyoruz önemli olan gönlümüzü kaptırmadan,verene de şükrederek karnımızı doyurmak,bulamıyanlara da ikram etmek:)eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım ablam.nefis bir görüntü...

    YanıtlaSil
  7. selam
    bacım bu pasta ne kadar leziz görünüyor bir dilim olsa şimdi yani sabah sabah bile yerim ben:)))
    ellerine sağlık
    Rabbim şükretmeyi bilenlerden etsin AMİN
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hatice ciğim,
    Ben gelmeyeli ne güzel tarifler eklemişsin, ben pastaya bayıldım ama iki renkli böyle kolay bir yöntemle yapmak çok pratik:)) Sanki damalı pasta gibi olmuş.
    Ellerine ve aklına sağlık canım arkadaşım:))

    YanıtlaSil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur