Demokrasilerde ise Allah’tan başka herkes kanun koyma yetkisine sahiptir.
Yüce Allah’ın ne dediğinin hiçbir önemi yoktur, insanların çoğunluğunun doğru kabul ettiği şey doğrudur. Peygamber’in sallallahu aleyhi ve sellem, -hâşâ- bir mahalle muhtarı kadar yetkisi yoktur. Bu ve benzeri rejimler hâkimiyeti Allah’tan alır, bugün söylediğini yarın reddeden aciz insanlara verir. Hem de buna bir kayıt ve şart kabul etmeden… Yüce Rabbimizin dediği gibi:
خَلَقَ الإِنسَانَ مِن نُّطْفَةٍ فَإِذَا هُوَ خَصِيمٌ مُّبِينٌ
“O, insanı bir damla sudan yarattı. Bir de bakarsın ki, Rabbi’ne apaçık bir düşman kesilivermiş.”
(en-Nahl, 16/4.)
DEMOKRASİ
Yüce Allah’ın ne dediğinin hiçbir önemi yoktur, insanların çoğunluğunun doğru kabul ettiği şey doğrudur. Peygamber’in sallallahu aleyhi ve sellem, -hâşâ- bir mahalle muhtarı kadar yetkisi yoktur. Bu ve benzeri rejimler hâkimiyeti Allah’tan alır, bugün söylediğini yarın reddeden aciz insanlara verir. Hem de buna bir kayıt ve şart kabul etmeden… Yüce Rabbimizin dediği gibi:
خَلَقَ الإِنسَانَ مِن نُّطْفَةٍ فَإِذَا هُوَ خَصِيمٌ مُّبِينٌ
“O, insanı bir damla sudan yarattı. Bir de bakarsın ki, Rabbi’ne apaçık bir düşman kesilivermiş.”
(en-Nahl, 16/4.)
DEMOKRASİ
Âlemlerin Rabbi olan Allah’a hamd olsun.Efendimiz, peygamberimiz Muhammed’e,ailesine ve ashabına salât ve selâm olsun ve ba‘d…
Çalışmamızın başında belirtmek isteriz ki,okuyacağınız bu yazıda başka kaynaklardan alıntılar
olduğu için ifadelerden bir kısmı İslam’a uygun olmayabilir. İslam’a zıt manalar içeren iktibaslar
yalnızca meseleye farklı açıdan bakanların görüşlerini aktarmak niyetini taşımaktadır, îtikad
beyanı değildir.İman ile küfür ve şirk, tabiatları gereği sürekli
bir çatışma halinde olagelmiştir ve bu hal üzere devam etmektedir. Sünnetullah gereği bazen
asr-ı saadette olduğu gibi iman; bazen de Ashâb-ı Uhdûd zamanındaki gibi küfür ve şirk üstün gelmiştir.Küfrün ve şirkin galip geldiği son dönem,
cumhuriyet dönemidir ve bu galibiyetleri halen de devam etmektedir. İman,şirkin, putperestliğin tahakkümü altındadır.
Çalışmamızın başında belirtmek isteriz ki,okuyacağınız bu yazıda başka kaynaklardan alıntılar
olduğu için ifadelerden bir kısmı İslam’a uygun olmayabilir. İslam’a zıt manalar içeren iktibaslar
yalnızca meseleye farklı açıdan bakanların görüşlerini aktarmak niyetini taşımaktadır, îtikad
beyanı değildir.İman ile küfür ve şirk, tabiatları gereği sürekli
bir çatışma halinde olagelmiştir ve bu hal üzere devam etmektedir. Sünnetullah gereği bazen
asr-ı saadette olduğu gibi iman; bazen de Ashâb-ı Uhdûd zamanındaki gibi küfür ve şirk üstün gelmiştir.Küfrün ve şirkin galip geldiği son dönem,
cumhuriyet dönemidir ve bu galibiyetleri halen de devam etmektedir. İman,şirkin, putperestliğin tahakkümü altındadır.