İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

24 Aralık 2010 Cuma

KUTLU BİR RÜYA ve BİR HİDAYET HİKAYESİ

"Onlar iman etmişlerdir ve kalpleri Allah'ı anmakla huzura kavuşur. Haberiniz olsun ki, kalpler ancak Allah'ı anmakla huzura erebilirler."

" İman edip iyi ameller işleyenlere ne mutlu, onları güzel bir gelecek beklemektedir."
                                                                           Rad suresi 28-29.ayetler

Aşağıda alıntılayıp sizlerle paylaştığım hidayet hikayesi,Ümmetiz.biz.sitesinin moderatörlerinden Ebu Ömer kardeşimizin hikayesidir,ben çok etkilendim, burada yayınlamak için,oğlum kendisinden izin aldı,isteyen herkesin alıp yayınlayabileceğini,önemli olanın insanların hayra yönelmelerine vesile olması olduğunu belirtmiş.
Bana,tebliğ bölümleri ile üstad Hasan El Benna'nın hayat hikayesini hatırlatan, yaşanmış bu güzel ve hayret uyandıran hikayeyi dilerseniz şimdi beraber okuyalım:
**********************
HAMD ALEMLERİN RABBİNE SELATU SELAM EFENDİMİN ÜZERİNE OLSUN...
Can kardeşlerim !

İslam'la benim tanışmam 1986 şubat ayında başladı.Hidayet bulmadan önce çocukluk yıllarımda KUR'an okumasını biraz da olsa biliyor ve bir sene kurs hayatıyla birlikte Kur'an la tanışıklığım vardı.Bu sure zarfında İslam'a merakım olduğu gibi ayrıca kötü arkadaşlarımın vesilesiyle sürekli okul önlerınde kavga eden ve kavgadan sonrada sınıfı dağıtan bir ortamımız vardı.Çevremiz genişti ve haksızlığa hiç tahammül edemezdik.Zamanla bu hayat beni bunaltmış dersleriminde zayıf olmasına sebebiyet vermişti,ilk yarı karneyi aldığımızda evden çok laf işitmiştim.Babamda yurt dışında olması hasebiyle adeta yanlız büyüyordum..
  
Çok bunalmıştım ve herşeyden çok sıkılmıştım..şubat soğuğu o dönem ist.bilenler bilir 86 da 1m kar yağmıştı ve evlere kapanmıştık.İşte ne olduysa o zaman oldu.
  
Bir gece yatarken EFENDİMİZİ rüyamda gördüm.Onun yatağında beni yatırdılar Nurdan melekler(nur şeklınde gözüktüler)bana efendimizin hırkasını giydirdiler.Ben şoka girmiştim, dediler ki bu senin üzerine iyi yakıştı.Efendimiz geldi ve yatağından kalktım beni kendisi Medine sokaklarında gezdirdi ve mescidde abdest aldırdı.Ben uyandığımda terler içindeydim ve kalbim tamamen imanla doluydu.Herşeyim zihni yapım tamamen değişmişti.Sabah kalkar kalkmaz Kur'an okumaya başladım ve o kadar lezzet alıyordum ki sabahdan akşama kadar okumaya devam ettım, yarın oldu gene ve hergün bu şekilde devam etti Kur'anın başından hiç kalkmadım sadece ihtiyaç ve namaz arası, ailem ve akrabalarım çok korktular benden oğlumuz delirdi diye..15 gün bu şekilde devam ettim..
Gene rüyamda davet etmem istendi çevremi ve arkadaşlarım gözümün önüne getirildi .Bir yandan da bir zat bana bunları uyarsanda uyarmasanda birdir bunlar hakkı anlamazlar dedi ve ilk kez böyle bir söz duymuştum..sonraki yıllarda anladım bu ayet mealiydi...Çevreme tebliğe başladım önce benden 1 yaş büyük olan amcamı davet ettim namaza o hamd olsun geldi ve arkadaşımı, o da başladı ve diger arkadaşım o da beraber derken artık mescidden eve gelmiyorduk, sürekli tebliğ ediyorduk, ama bilinç yoktu..Kur'an ve namaz hocasından başka kitap bulamadığımızdan nerde takvim yaprağı ve eski kitap varsa onu okuyor hatta dağınık yaprakları toplayarak hamurla yapıştırıp cilt yapıyor ve okuyorduk..çünkü çevremızde kimse yoktu bize dinimizi anlatacak..camideki dedelerden dini konular dinler birçok hurafeyi de beraberinde alırdık..Neyse Rabbimiz yolumuzu açtı ve bir temmuz günü biz kardeşlerimizle namaz kılarken iyi insanlarla tanıştık ve bizi sohbete götürdüler çok azdı sohbet 8 kişi camiide yaptıktan sonra işte dedim kendi kendime aradığımı buldum ve hamd olsun yıllarca beraber olduk..
ONLARLA TANIŞTIKTAN SONRA artık yerimde duramıyor onlarla birlikte akşamları sokaklarda gençlere İslam'ı anlatıyor ve camiye getiriyorduk..onlarca genci bu şeklide camide o dönem vesile olmuştuk..Babam yurt dışından geldiğinde sevinmiştim babamla beraber namazlara gider onu derslere götürürüm diye ama olmadı tama aksine benim mücadele işte burada başladı sürekli evde kavgalar mücadele ve birçok sıkıntı..En sonunda babam dayanamadı bana ve oğlum ya sen git ya ben gideyim dedi ve ben evden uzaklaştırıldım.Günlerce hatta aylarca dışarıda yattım kardeşlerimin evinde öğrenci evlerinde vs.eve geldiğimde akrabalarım babamı kışkırtıyor ve oğlunu kurtar diye babama nasihat ediyorlardı..Bana insafsızca şu teklifi ediyorlardı oğlum derdin ne gel sana para verelım bolca git kızlarla gez,en güzel yerlere getirelim seni, beni hala anlamıyorsunuz diye ağlayarak evden gene gidiyordum...
İman ateşi bizleri fena yakmıştı ..uzaktaki akrabalar duymuş kimi bize destek veriyor kimi bizi dışlıyordu.Almanya'dan biri gelmişti, adam sırf bizi görmek için ve mücadelemizi anlamak için inanın o bana süper moral olmuştu ve hamd ettım ALLAH'a...davet yerini bulmuştu..Birgun sohbet çıkışı şiddetli yağmur yağıyordu,benim üzerimde birşey yoktu kardeşimle beraber o yağmurun coşkusuyla tekbir ve selavat getirip bağırarak sokakta yolumuzu alıyorduk iyice kaptırmıştık kendimizi ve köşeyi tam dönerken malum polis bizi otosuna aldı ve ilk polisle tanışıklığım orda oldu sonrası malum...
Artık yıllar geçmişti tam 13 sene, burada anlatamayacagım çok güzel günler dostluklar oluştu hayatın her sahasında mücadele edildi.Birgün babamla otururken bana söylediği tek cümle işte o cümle''oğlum biz sana yıllarca zulmettik evden kovduk her baskıyı kurduk akrabalarımızla birlikte ama sen yılmadın hep mücadele ettin, evladım şunu bil ki sen hep haklıydın biz haksızdık.Bizlere hakkını hellal et dedi.
Geçen yıllar hep aklıma geldi o karda çıplak terlikle İstanbul'u dolaştığım ve 3 gün açlıktan baygınlık gecirdiğim yıllar ..olsun bunların hiç önemi yoktu artık,önemli olan onların hidayetiydi,hamd olsun evimde herkes namaza başladı akrabalarım köylülerim hepsı,içkisiz sofra olmazdı bizim düğünlerde ama elhamdulillah sohbetsiz ve marşsız düğün olmaz şimdi.
Aradan tam 22 yıl geçti hidayete erdiğimden beri yani yeniden doğduğumdan beri..Şimdi yiğenlerim çocuklarım ve gelinlerimiz sohbet çalışmalarının içinde.
Hamd olsun bize hidayeti lütfeden ALLAH'a ve bizi bu davete ulaştıran Efendımız (s.a)'e..
Kardeşlerim hakkınızı helal edin değerli vaktinizi aldıysam...

6 yorum:

  1. ..En sonunda babam dayanamadı bana ve oğlum ya sen git ya ben gideyim dedi ve ben evden uzaklaştırıldım.Günlerce hatta aylarca dışarıda yattım kardeşlerimin evinde öğrenci evlerinde vs.eve geldiğimde akrabalarım babamı kışkırtıyor ve oğlunu kurtar diye babama nasihat ediyorlardı''

    '' “Ey inanlar, kendinizi ve ailenizi ateşten koruyunuz” (Tahrim, 66/6)''

    (Şaşılacak iş! Şu tezatlığa bakın..)

    Rahman c.c muvvaffak etsin.Zahmette nice rahmet gizlidir inşaAllah.Bizlere de göremediklerimizi görmek,duyamadıklarımızı duymak,hakikatı yüreğimizde hissedip,yaşamak nasip olsun.
    Fi Emanillah..

    YanıtlaSil
  2. Şeymacığım,
    duyarlılığın için Rabbim razı olsun,
    bu kardeşimizle tanışmak için oğlum hususi İstanbul'a gitti,tanıştı,kendisini çok sevdi,aynı yazısındaki gibi sıcak ve gerçekten mü'mine yakışan bir samimiyeti olduğunu söyledi,ayrıca bu kardeşimizin islami bir dergide yazıları çıkıyor...
    Güzel duana gönülden amin diyorum,
    sen de Allah'a emanet ol canım kardeşim,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. bende tanışmak isterim böyle bir insanla....
    hangi dergide yazıyor ablacım merak ettim
    selamlar..

    YanıtlaSil
  4. Filizciğim,
    bu kardeşimiz genç birikim'de yazıyor.

    YanıtlaSil
  5. Allah cümlemizi hidayete erdirsin ve hidayette daim kılsın. Amin.

    YanıtlaSil
  6. Allah herkese böyle hidayetler nasip etsin.birde arkadaşlar sizden ricam var.müslüman olmasını çok istediğm bir aile var Allah için onların müslüman olması için dua eder misini?

    YanıtlaSil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur