İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

10 Kasım 2010 Çarşamba

VİŞNELİ RULO PASTA

                Rabbimin adıyla...
         «Rabbimiz, küfretmekte olanlar için bizi fitne (deneme konusu) kılma ve bizi bağışla Rabbimiz. Şüphesiz sen, üstün ve güçlüsün, hüküm ve hikmet sahibisin.»
                                                   Hz.İbrahim'in duası-Mumtehine suresi 5.ayet
         Malumunuz mübarek günler yaşıyoruz,bu günlerin zirvesi olan,arefe ve kurban bayramı günleri yaklaşıyor,arefe günü sabah namazının farzının hemen arkasından başlayıp,bayramın dördüncü günü ikindinin farzından hemen sonra son olarak söyleyeceğimiz teşrik tekbirlerini unutmayalım,teşrik tekbirlerini getirmek imameyn'e, İmam Ebû Yusuf ile İmam Ebu Muhammed'e göre, farz namazlarını kılmakla yükümlü olanlar için vaciptir,aman unutmayalım.
        Bayramın yaklaşması ile beraber ev temizliği ve düzenine olan önem bu günlere hürmeten biraz daha artıyor,ben de buzluğu biraz boşaltıp düzenleme yaptım.Yazın yaptığım ve sizlerle tarifini paylaştığım,konsantre vişne suyundan kalan süzgeçten geçirilmiş vişneler ve kalan suyunu buzluğa kaldırmıştım,iki kap vişne suyu vardı bunlardan bir tanesini kullanıp sıfır yağlı bir pasta yaptım.Vişnenin güzel tadı ile pastanın yağsız oluşu ortaya çok hafif bir tatlı çıkmasına sebep oldu,vişneli tatlardan hoşlanıyorsanız denemenizi öneririm.
       MALZEMELER:
Vişne peltesi için:
2,5 su bardağı vişne konsantresinden süzdüğüm ve süzgeçten geçirdiğim,vişne ve suyunun karışımı,
7 yemek kaşığı toz şeker,(pişerken şekerini kontrol edin size az geliyorsa biraz daha ilave edebilirsiniz),
2 tepeli yemek kaşığı nişasta,
Pandispanyası için:
3 yumurta,
1/2 paket kabartma tozu,
1 su bardağı un,
1 su bardağı şeker,3 yemek kaşığı su,
       YAPILIŞI:
vişne peltesi malzemeleri karıştırılarak pişirilir,ılımaya bırakılır,üstü kurumaması için ara sıra karıştırılır,
pandispanya hazırlanır,pişirilir,üzerine vişne peltesinin 2/3'ü yayılır ve rulo şeklinde sarılır,tepsiye alınır,üzeri kalan vişne peltesi ile kapatılır,kırılmış fındık serpilir,iyice soğuyunca ıslak bıçakla kesilerek servis yapılır,afiyet olsun. 

12 yorum:

  1. canım benim yaaaa bu fotoğraflar beni mest etti.mükemmel bir pasta olmuş.hafif oluşuda en büyük karımız.malum kilolar fazla yağa izin vermiyor.ellerine sağlık en kısa zamanda deneyeceğim.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bir görüntü ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ablacım, çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  4. ablacım ellerine emeklerine sağlık.çok nefis çok iştah açıcı görünüyor.lakin bana göre çok emekli.bu yaz kayınvalidemle vişne reçeli ve marmelatı hazırlayalım dedim aman yarabbi.ne kadar sabır isteyen bi iş.etrafa sıçratmamaya çalışırken kafayı yiyordum.gözüm fena korktu.ama bu şahane halini görünce de insan "değiyor emeklere" diyor...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bu ne arkadaşım,insan kendisini zor tutuyor bunu görünce.Gerçekten harika görünüyor,siz yaparsınızda güzel olmazmı.Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Waalaikkumussalam wbk....Looks so beautiful, soft and delicious....

    YanıtlaSil
  7. Mineciğim,
    yayınlamayı uygun bulmadığım bir yorumu kaldırmak isterken yanlışlıkla senin yorumun içeriğini kaldırdım,geri alamıyorum,kusura bakma,bu da blogerın dezavantajı,hata kabul etmiyor :(

    YanıtlaSil
  8. This looks super delicious!
    Thanks for stopping by my blog and for the kind comment!

    YanıtlaSil
  9. ablacım ellerine sağlık. ekşili tatlara herzaman bayılmışımdır.

    Kurban bayramın kutlu olsun... sevdiklerinle güzel bir bayram geçirmeni diliyorum

    YanıtlaSil
  10. sa.Haticem amin diyorum,unutmamak için dolabın kapağına not düşüyorum böylece unutmuyorum..ya HU bu ne güzellik böyle gözlerimi alamadım hemde vişneli yaparız inş.afiyetler olsun,mubarek kurban bayramını en güzel şekilde sevdiklerin ile geçirmek nasip olsun...A.E.O

    YanıtlaSil
  11. Selamün aleyküm ablam bu nasıl albenili bir görüntü böyle! ellerine sağlık, şifa olsun.
    Hayrlı bayramlar.

    YanıtlaSil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur