İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

17 Haziran 2013 Pazartesi

U.. U!..

 Adam, pencereden dışarı baktığında, bahçelerindeki erik ağacının üstünde küçük bir çocuk gördü.  
Meyveler henüz bir leblebi kadardı ama, hiç bir çocuk buna aldırmıyordu. 
Bu yüzden de bir takım önlemler düşünmüş, bahçesiyle yolu ayıran taş duvar üstüne, dikenli tel çekmişti. Dış kapı üstüne de, büyük büyük harflerle: ''Dikkat köpek var!.'' diye yazdırmıştı. 
Adam bunlara rağmen, haylazlara engel olamıyordu. Bu çocuk da nasıl yapmışsa yapmış, bu tellere rağmen ağaca tırmanmıştı. Üstelik de son derece rahat görünüyordu. 
Adam, önce camdan seslenmeyi düşündü. Fakat hemen vazgeçti. Çünkü çocuk, gözlerini ağaca dikmiş, âdeta dünyayla ilgisini kesmişti. Adam, bundan yararlanıp dışarı çıktı ve sessiz adımlarla ağaca yanaşarak:
”İn bakalım aşağıya!. diye gürledi. İn de kulaklarını dibinden keseyim!. 
Çocuk, ancak yedi sekiz yaşlarındaydı. Bu yüzden de korkmuştu. Hem de çok fazlasıyla. 
U...U!.. deyip bir şeyler geveledi, başını titreterek: 
Adam, biraz daha sinirlenmişti. Artistliğe hiç mi hiç tahammülü yoktu. Bu velet de kendisini kurtarmak için, kesinlikle numara yapıyordu. Anlaşılan, iyi bir ders gerekecekti. 
Ağacın dibinde duran bahçe süpürgesini, küçüğün ayaklarına doğru fırlattı. Süpürge tam hedefini bulmuştu. Çocuğun acıyla kasılan yüzü, birkaç damla göz yaşıyla ıslandı. Bütün bunlara rağmen: 
U...U!.. dedi bir daha, tek eliyle ağacın üstünü gösterip. 
Uçurtması ağaca takılmıştı ufaklığın. Bunun için uğraşıp duruyordu. Adam, biraz geriye çekilince, uçurtmayı fark etti. Elbette ki yaptığı korkunç hatayı da. 
”Senin erik koparttığını sandım!. dedi. Bir sürü çocuk geliyor her gün buraya, üstelik de dalları kırıyorlar. 
Çocuk, kekeme idi. Bu yüzden de konuşmakta zorlanıyordu. Uçurtmasını almaktan her nedense vazgeçip, sessizce indi taş duvar üstüne. Daha sonra, yine güçlükle konuşarak:
”Bahçemizde bu ağaçtan iki tane var!. dedi. Ama babam, çocukların kalbini kırmaktansa, dalların kırılmasına razı oluyor."
Cüneyd Suavi

4 yorum:

  1. Selamün Aleyküm ablacım.
    Ön yargılardan bir sıyrılabilsek o zaman herşey belki daha farklı olabilir,ama malesef bazen bende çocuklarım için aynı hatayı yapıp dinlemeden yargılaya biliyorum ne yazıl ki.Bunun hata olduğunu anladık dan sonra ise ne fayda ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam canım benim,
      aynı yanlışı benim de yaptığım oluyor,dövmüyorum ama söyleniyorum,sonra da pişman oluyorum :(ama çocuklar kin tutmuyor,gönüllerini almak da çok kolay,inşeAllah hatalarımızdan ders çıkarıp tekrar etmeyiz...

      Sil
  2. tuğba ve kuzusu17 Haziran 2013 09:56

    Selamun aleykum hatice abla nasılsın? uzun zamandır internete bakamıyorum.inş arada yine selam ederim.Allah a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam canım benim,elhamdulillah çok iyiyiz,Rabbim bu günlerimizi aratmasın(amin),
      ben de bu kız nerede diye aklımdan geçiyordu,ama yoğun olduğunu düşünüp,endişe etmiyordum,selamın beni sevindirdi :)
      Rabbim kolaylık versin(amin),kalbi sevgilerimle,O'na(c.c)emanetsin).

      Sil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur