İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

5 Aralık 2013 Perşembe

Bilinmeyen Pakistan/Guantanamo Pakistan

"Sakın, Allah’ı zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma! Allah, onları ancak gözlerin dehşetle bakakalacağı bir güne erteliyor."
(İbrahim suresi 42.ayet meali)
 Rahman ve Rahim olan,zalimlere karşı Kahhar olan yüce Rabbimin adıyla başlarım...
Bir önceki yayında bahsettiğim Guantanamo Pakistan kitabının tanıtımı ile beraberiz.Uzun soluklu hikaye roman okumayı pek sevmem.Yaşanmış olayların konu edildiği,müslüman kardeşlerimizden bahsedilen kitaplar ilgi alanım içerisindedir.
İşte Guantanamo Pakistan'da bunlardan birisi.Kitabı okuyunca Pakistan'a bakışım tamamen değişti.Hani bir imkan olsa da Pakistan'a gitme fırsatı doğsa gitmeyi hiç istemeyeceğim bir ülke olurdu Pakistan.Pakistan'ın çilekeş müslümanları,insanları değil çekincem,Pakistan'ın ABD kuklası yönetimi ve sadık uşaklarıdır beni Pakistan'dan soğutan.Kitapta bizim gibi Pakistan'ın öteki yüzünden habersiz,oraya ilgi duyan muhabbet besleyen ve bu konuda bir kitap hazırlamak için yola çıkan Habbab Çetin Akdeniz'in yaşadığı,dinlediği korkunç acı ve işkencelerin hikayeleri var.Her türlü yokluğa,acı ve işkenceye rağmen Rablerine sabırla ve sevgiyle bağlanan mazlum mahkum müslümanların hayret uyandıran,her biri birer ibret olan hatıraları var.
Bu yazımın son kısmında,kitabın yazarı  Habbab Çetin Akdeniz'in kitap hakkında açıklamalarının bulunduğu sohbeti, dinleyebilirsiniz.
Rabbim,dünyanın her yerinde acı çeken,işkence gören,esaret hayatı yaşayan mazlum müslüman kardeşlerimizin yardımcısı olsun,onları sıkıntılarından kurtarsın,zalimleri Kahhar ismi ile mahvu perişan etsin(amin).
Sıcak bir yatakta yatmak,üzerinde elbiselerin olması,istediğin zaman tuvalete gidebilmek,her sabah güneşi görebilmek,doyasıya su içebilmek,yemek yiyebilmek,sevdiklerinle bir arada olmak ve onlarla sohbet edebilmek...Bunların hepsi ve çok az farkına vardığımız ve sayılamayacak kadar çok farkına varamadığımız nimetlerin kıymetini bilelim.İnanın bizler çoook zenginiz,bu zenginliği Rabbim tez zamanda o mazlum kardeşlerimize de yaşatsın.Elimizdeki nimetleri bizden almasın,bizleri şükür gayretinde olan salih kullarından eylesin(amin)
Kitapta bahsedilen öyle işkenceler,acılar var ki yürek dayanmıyor,gözyaşlarınıza hakim olamıyorsunuz.Aşağıda kitabın bazı sayfalarından alıntılar bulacaksınız.Ben bu kadarı ile yetindim,diğerlerini merak edenler,bilinmeyen Pakistan'ı tanımak isteyenler kitabı alıp okusunlar.
Bir mahkumun 4 aylık hamile hanımına yapılan dayanılmaz,akıl almaz işkenceler... 
...ve ABD'nin Afganistan'daki Bagram katliamına ait satırlar...
Pakistan Guantanamo'da çocuk mahkumlar da var,işte o çocuklardan birisine dair yazılanlar...
Aşağıdaki video,Habbab Çetin Akdeniz'in kitap hakkında açıklamalarının bulunduğu bir sohbet,dilerseniz yaşadığı acı hatıraların bir kısmını,bir de kendisinden dinleyin...

8 yorum:

  1. Galiba ben bu kitabı okuyamam.bir sayfası nefesimi kesiyorsa tüm kitaba dayanamam.böyle insanları görünce "şükür Rabbim cehennem var" diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Selamun aleykum ve rahmetullah..Ablacım bu sekıldekı haberler kıtapları okuyunca kanım donuyor.Çok uzuluyorum. aynı seyler benım basıma gelse ne yapardım dıye dusunuyorum.ALLAHım fırsat vermesın. amın. ALLAHım yardımcıları olsun.fıravunlara deccallere karsı musluman kardeslerımın boynunu bukmesın ınsaALLAH.amın.

    YanıtlaSil
  3. Sa, yazdıklarım vardı yanlış tuşa bastım gitti, vardır herhalde bir hayır deyip yeni şeyler yazmaya karar verdim. Zulum insanın insana hep yaptığı birşey, ama karşılığında din için çekiliyorsa mukafat büyük. Varlığın savaşı bu hak ve batıl savaşı, mesele ben bu savaşta nerede olacağım.
    Hayırlı cumalar, allah emanet olun.
    Yahya Konuk'un cihadın mahrem hikayesini okumuşsunuzdur, diğer arkadaşlara naçizane tavsiyem olsun, iç parçalayan işkence satırları yok ama sizi sarsan tespitler var. Selametle

    YanıtlaSil
  4. Kulun kula yaptığına bakın. İyiki cehennem var. Benim yüreğim dayanmıyor. Hepsini okuyamazdım herhalde. Rabbim sana binlerce şükürler olsun. Bizi ve bizden doğacak nesillere böyle kötü günler gösterme.bu durumda olan bütün müslümanlara da kurtuluş nasip ediver.katledilenlerede şehit mertebesiyle cennetine kabul ediver.amin

    YanıtlaSil
  5. tugba ve kuzusu7 Aralık 2013 11:00

    Selamun aleykum herkese hayırlı ve bereketli bi hafta diliyorum.bütün bu olanlar gercekten çok üzücü.yıllar önce guantanamo ile ilgili bi film seyretmiştim.az buçuk neler anlatıldığını tahmin edebiliyorum.Allah tüm kardeşlermizin yar ve yardımcısı olsun.bizlere de verdiği nimetleri hakkiyla şükredebilmeyi nasip eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam Tuğbacım,
      bizler genellikle guantanamo deyince ABD'nin Küba'daki Guantanamo'sunu bilirdik,oysa dünyada Guantanamolar çokmuş,sadece Pakistanda bile bunlardan 4-5 tane belki de daha fazla mevcutmuş :((
      Rabbim zalimleri kahretsin,bütün mahkum kardeşlerimizi de çektikleri acı ve esaretten tez zamanda kurtarsın(amin),

      sana ve yorumları ile katkıda bulunan bütün kardeşlerime de çok teşekkür ediyorum,Rabbime emanetsiniz,
      muhabbetlerimle...

      Sil
  6. Selamun aleykum ablacim .. son zamanlarda bir cok kitap aldim .. okunmak uzere bekliyorlar:)
    ama alicagim kitaplarin icine bunuda ekledim.. zeynep gazalinin zindandan mektup kitabini okudun mu bilmiyorum ama .. oda tevhid inanci ugruna yasadiklarini okadar guzel anlatmisti ki. bu ve bunun gibi kitaplar bizim icin kapatilmis,konusulmayan,gundeme getirilmeyen konulara guzel bir pencere olur innshaAllah. ellerinden opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam canım kardeşim benim :)
      Zeynep Gazali'nin Zindan Hatıraları'nı yıllar önce okumuştum ve çok etkilenmiştim,evet böyle kitaplar önemli,dünya toz pembe değil,Rabbim kardeşlerimizin yardımcısı olsun(amin),
      Rabbime emanetsin,tekrar hayırla,sağlıkla ve mutlulukla görüşebilmek temennisi ile...

      Sil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur