İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

29 Eylül 2014 Pazartesi

Naturalive'den Doğal ve Helâl Deodorant

Naturalive'den Doğal, Sağlıklı ve Helal Sertifikalı Deodorant
Rabbimin adı ile başlarım...
Kullandığımız kişisel bakım ürünleri hayatımızda önemli bir yer edinmiştir. Bunların başında da hemen herkesin kullandığı ter ve ter kokusunu gideren veya engelleyen deodorantlar gelir. Piyasada çok ucuza deodorant bulabilirsiniz. Ancak içlerindeki sağlığımızı tehdit eden zararlı kimyasalları ne kadar dikkate alıyoruz?
Hafife aldığımız küçümsediğimiz ayrıntılar bazen Allah muhafaza buyursun(amin) sağlığımız için ciddi tehditlere dönüşebilir. Bakın Dr. Osman Müftüoğlu bu konuda dikkat etmemiz gerekenleri özetle şöyle açıklıyor:
"Deodorantların içeriklerinde kanserojen etkili maddeler bulunabiliyor. 
Eğer deodorant etiketinde metil, etil, propil, benzil, butil yazılıysa o ürünü almayın. İlk dikkat edeceğiniz nokta, deodorantınızın koku giderici aliminyum bileşenlerini içermemesidir. Aliminyum emilerek kan dolaşımına girerse vücutta birikir. Bu da Alzheimer'a yol açabilir.

İçeriğinde bitkisel gliserin, bioflavonoidler ve liken, otlar veya bitkisel özler, iyonize su ve distile su, yeşil çay, aleo vera, ve kabartma tozu gibi doğal malzemeler içeren ürünler tercih edin."
İşte sizlere tanıtacağım ürün sağlığımız için hiç bir zararı olmayan hem doğal hem de helal bir ürün. Deodorant Stick yanlış bilmiyorsam Naturalive'in ilk ürünü. sonrasında bir çok güzel ürün daha geldi. Bizim vazgeçemediğimiz yıllardır kullandığımız tek kişisel bakım ürünü de bu Deodorant Stick.
Deodorant Stick hem doğal, hem sağlıklı, hem de helal sertifikalı bir ürün. Piyasadakilerle fiyat olarak karşılaştırırsanız belki pahalı gelebilir. Ancak sağlığınız ön plânda ise imkânlar dahilinde fiyat konusu çok önem arz etmiyor.
Bir adet deodorantı uzun zaman kullanabiliyorsunuz, kolay kolay bitmiyor. Bir de kampanyası ile aldı iseniz fiyat bir hayli düşüyor. Hatta bir akrabanızla veya arkadaşınızla, komşunuzla kampanyasından ortak alıp paylaşabilirsiniz. Deodorant Stick'in klasik kokusu kullananların çok beğendiği bir koku, şimdi bir de portakal kokulusu var. Her ikisi de aynı fiyat, kampanyadan istediğiniz kokuda adet belirleyebilirsiniz. Deodorant Stick normal şartlarda 2-3 gün etkisini sürdürüyor, ihtiyaç duyulduğunda yeniden kullanılabilir. Hem kadın hem de erkeklerin kullanabilmesi ise aile içi kullanımda bir hayli kolaylık sağlıyor.
Deodorant Stick'i daha yakından tanımak isterseniz BURAYA tıklamanız yeterli. Kargo ücreti olmayan avantajlı  kampanyaları ise BURADAN öğrenebilirsiniz. Yazımın sonunda bu güzel ürün için, başta Kudret Livaoğlu olmak üzere emeği geçen herkese de teşekkürü bir borç biliyorum.  

7 yorum:

  1. Esselamu aleykum
    Can ablacım nasılsın :)
    Bloğu devamlı takip ediyorum. Tatlı serzenişlerinide okudum. Ancak yeni fırsat bulabildim sesimi duyurmaya. Sürekli teyakkuz halinde tutuyorsun maneviyatımızı allah senden razı olsun. Seni allah için çok seviyorum ablacım. Buluşmalarınızada çok imreniyorum. İnşaallah birgün bizede nasip olur. Amin
    Naturalive ile senin vesilen ve referansınla tanıştım. Elhamdulillah birçok üründende memnun kaldım. Deodorantı ise gerçekten çok güzel kokuyor ve dediğin gibi etkisi uzun sürüyor. En önemlisi içimiz rahat kullanıyoruz. Ürünleri piyasaya sürenden ve vesile olanlardan Rahman razı olsun.
    Allaha emanet olun ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ummabdullahyusuf hoşgeldin :) sesini duyduğuma çok sevindim sanki sen konuştun ben dinledim :) cezâkellâhu hayran...Gönüller karşılıklı bil mukabele :)

      Aynen dediğin gibi Deodorant Stick'in kokusuna ben de bayılıyorum, kullanan herkesin de hem kokusunu, hem de işlevini çok beğeneceklerine inanıyorum, biz aile olarak öyleyiz...

      Sen de Rabbime emanetsin, kalbi dua ve muhabbetlerimle...

      Sil
  2. sELAMÜN aLEYKUM, EMEKLERİNİZE sağlık feci bilgilendirici bir site. bende çok bu konuda çok titiz ve didikleyen biriyim.Kendimde uzun zaman önce araştırmalarım sonucu bir vesile ilede LR Alman firması ile tanıştım.ürünler Aloe veralı, tek sorun sizinde önceki yazılanrınızda belirttiğiniz gibi koruyuculuğu sağlamak adına bazı ürünlerinde paraben ve alüminyum olması.yeni satış danışmanlığını yapıyorum ama vicdanımda tam rahat değil.firma hakkında bilginiz varmı? neler söyleyebilirsiniz? şimdiden tşk.ler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam kardeşim hoşgeldiniz, isminizi bilmek isterdim :(
      kasdettiğiniz LR Alman firması ise hiç bir bilgim yok,
      naturalive ise güvendiğim ürünlerini gönül rahatlığı ile kullanıp tavsiye ettiğim bir firma
      ben teşekkür ederim hayırlı cumalar...

      Sil
  3. Esselamu aleyküm acaba bunun icinde potasyum alum varmidir acaba almayi dusunuyorum Allah kismet ederse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam kardeşim sayfamıza hoşgeldiniz, verdiğim linklere tıklayarak naturalive'in sitesinden ayrıntıları öğrenebilirsiniz,selametle kalın.

      Sil
  4. paylaşım için teşekkür ederiz. ürünleri mutlaka incelicez.

    YanıtlaSil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur