İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

9 Eylül 2014 Salı

Közlenmiş Biberli Domates Salatası

"Gerçekten senin Rabbin, kullarından dilediğinin rızkını genişletir ve dilediğini kısar. Şüphesiz ki Allah, kullarının durumlarından haberdardır, her şeyi görendir."
(İsra suresi 30.ayet meali)
Allah'ın adıyla...
Köyde yaz kahvaltılarının nefis tatlarından birisidir közlenmiş biberli domates salatası. Yanında beyaz peynir ve çay eşliğinde adeta bir ziyafettir. Şehir ortamında da denenebilir, biberleri ocak üzerinde közleyip salatanızı hazırlayabilirsiniz. Bizlere bahşedilen her nimet başlı başına bir zenginlik, Rabbim eksikliklerini vermesin, olmayan kardeşlerimize de bu güzellikleri yaşatsın(amin).
MALZEMELER
2 adet domates,
2-3 adet közlenmiş dolmalık yeşil biber,
tuz,
NASIL HAZIRLANIR?
biberleri közleyip kabuklarını soyun,
domatesleri irice doğrayın,
biberleri de doğrayıp domateslere ilave edin,
tuz ve zeytinyağını da ekleyip hepsini hafifçe karıştırın,
acı seviyorsanız mutlaka acı biber tercih edin,
 yapanlara kolay gelsin, yiyenlere afiyet olsun, şükrünüz bol ve devamlı olsun..

10 yorum:

  1. canim benim, sukretmesini bildikten sonra her nimet sonsuz zenginlik ... ellerine saglik bacim, bir yaninda annen, bir yaninda baban, etrafinda ailen, bir de miiiis gibi memleket havasi tabi ki tadina doyulmaz :))) Rabbim cumlemize hayirli omurler nasib etsin.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ifade etmişsin aynen öyle idi elhamdulillah, Rabbim aynı güzelliği hayır, sağlık ve mutlulukla sana da yaşatsın(amin),
      kalbi muhabbetlerimle, O'na(c.c) emanetsin...

      Sil
  2. Sa sozler güzel agizlardan cikinca nasıl tatlaniyor, Nalan hn.in yorumunu da okuyunca kendimi bir anda orada gibi hissettim. Allah razi olsun. Bizim okullarimiz acildi o yuzden kosturma basladi vakit bulamiyorum pek internet icin. Yine de kalbimdesiniz bilesiniz bazen merak ediyorum tanisaniz beni sever miydiniz:))Allaha emAnet, selametle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam canım benim :)
      bizim okullar açıldı derken, ya okula yeni başlayan bir evladın var ya da öğretmensin, belki de eşin öyledir,
      Türkiye'desin değil mi? çünkü yurtdışında olanların okul zamanları buradan farklı oluyor,
      ben seni tanımadan sevdim :) tanısam inanıyorum daha da severdim, nasip belli mi olur, bir gün bir de bakmışız tanışmışız inşeAllah-u Tealâ...
      kalbi sevgilerimle...

      Sil
    2. Okula giden (inşallah ileride ümmete faydalı olurlar) iki oğlumvar, 2. ve 6. sınıfa gidiyorlar. Zaten sırf onlar bu okula gidebilsinler diye taşındık.
      Biz bu büyük köy İstanbul'da yaşıyoruz. Yeni taşındığımız yer, sayenizde abone olduğum derginin bir alt sokağında. Bu hoş tesadufle inanın hep aklıma geliyorsunuz. Dilerim birgün bir vesile ile tanışırız, çünkü Allahtan onu seven onunda sevdiği kulları bana göndermesini istiyorum. Ama şimdilik bekliyorum:))

      Sil
    3. İnşeAllah canım benim, Allah razı olsun, Rabbim gönlüne göre, gönlünü de kendisine göre şekillendirsin (amin),
      sevilcim bir fırsat bulursan mail'ime çocukların okulundan biraz bahseder misin?
      mail adresim,
      hayatcemresi@gmail.com

      Sil
  3. Selamun aleykum hatice ablam :) ellerine saglik.. ne kadar basit ne kadar alisilmis tatlar olarak gorduklerimizi nasil guzel sunuyorsun :)
    samimiyetine ve aramizdaki muhabbete binaen bu espiriyi yapamadan bitiremiycem yorumumu - bu gelisimizde bize ne yapsan diye dolasayim bir blogu :D
    guzel ellerinden opuyorum.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. We aleykumselam Nefisecim hoşgeldin :)
      çok teşekkür ederim iltifatta bulunmuşsun :)
      merak ettim ne istersiniz acaba? ama sen yine de pek fazla ümitli olma, ablan şu aralar bir hayli tembel :)) ben de samimiyetine güvenerek rahatım haberin olsun :)
      seviyorum seni, Rabbime emanetsiniz...

      Sil
    2. Ablacim sadece bir latife benimkisi :) guler yuzunden baska istedigimiz birsey yok..

      Sil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur