İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

28 Ocak 2015 Çarşamba

Doğal Bebe Şampuanı, Diş Macunu ve Zeytinyağlı Katkısız Sabun

Naturalive'den doğal zeytinyağlı kalıp sabun
Helal sertifikalı  doğal bebe şampuanı
Katkısız doğal diş macunu 

Rahman ve Rahim olan yüce Rabbimin adıyla...
Sayfamızın en ilgi gören yayınları arasında doğal temizlik, kişisel temizlik ve kişisel temizliğin vazgeçilmezi sabun konusu çok önemli bir yer tutuyor. Konuya olan ilgim ise diş macunu, şampuan, kremler ve sabunlardaki zararlı katkı maddeleri ve domuz katkılı maddeler ile ilgili bilgileri öğrenince kat be kat artmıştı. Hatırlamak isteyenler BURAYA bakabilirler. Sonrasında ise doğal temizlikle ilgili araştırmalarım, denemelerim oldu. Bu denemelerde ise en memnun kalıp devam ettiğim temizlik ürünü ise sıvı sabun ve şampuan oldu.
Sıvı sabunumu kendim hazırlayıp sizlerle paylaştığım günden beri defalarca kalıp sabundan sıvı sabun hazırladım. Aynı zamanda şampuanımı da hazırladım. Sıvı sabun konusu bir çoğunuzun ilgisini çekti ve "doğal zeytinyağlı kalıp sabunu nereden bulabilirim?" soruları ile karşılaştım. Tabi sizlere net bir cevap veremiyor, bir adrese yönlendiremiyordum. Şimdi bu soruya verebileceğim net bir cevabım var elhamdulillah.
 Naturalive'in yeni ürettiği zeytinyağlı kalıp sabunlarından bahsediyorum. Doğal dediğimiz sabunlarda hiç bir katkı maddesi kullanılmasa da kostik* diye bildiğimiz kimyasal bir madde mutlaka kullanılıyor. Sıvı sabun ve şampuanımı hazırladığım kalıp sabunlarda kostik kullanılıyor o da zararlı diye eleştiriler almıştım.

Ancak kostik ile ilgili olumlu ve olumsuz farklı bilgi ve yorumlar var, sabun yaparken, ehil ellerde ve ayarında kullanılırsa zararlı olmayacağını söyleyenler de var.
 
Naturalive'in kalıp sabunlarında da kostik kullanılıyor bu konuda şu açıklamayı yapıyorlar:

"Kostik kullanılmaktadır. Yağı sabuna donüştürmek için kostikten yararlanılır. Bizde sabunlarımızda kullanıyoruz başka türlü yağdan sabun yapmak mümkün değildir. Külle yapılan sabunlarda da kül suda bekletilir kostiğini suya vermesi sağlanır. yani küllü suda kostik ihtiva eder. sadece kostik külden elde edilmiş olur.

Sabunda dikkat edilmesi gereken, kostik tahriş edicidir, reaksiyon iyi hazırlanıp son üründe kostik kalmamalı tamamı sabuna dönüşmelidir. Bundan dolayı işin ehillerinden sabun almaya ve yağların kalitelerine dikkat etmek gerekir. Yanmış yağ ve hayvansal yağ açısından."


Naturalive'in sabunları tamamen doğal yöntemlerle, yemeklik zeytinyağından üretilmiş sabunlar. Daha paketini açmadan bile kokladığınızda kokusu burnunuza geliyor. Sabunu elinize aldığınızda ise hem görünümü hem de o güzel buram buram doğallık kokan kokusu ile sizleri mest ediyor. Aslında bu kokunun bize böyle güzel gelmesi fıtratımıza uygun olmasından başka bir şey değil. En güzel dediğiniz bir parfüm kokusu bile zamanla sizi rahatsız ediyor çünkü doğal değil, bizden değil, fıtrattan değil...
Naturalive'in diş macunu ise yine doğal ve şekersiz bir diş macunu neredeyse hiç köpürmüyor. 
İçinize sinerek kullanabileceğiniz diğer ürünleri gibi helal sertifikalı bir ürün. Aynı zamanda dişlere dost çok da bereketli bir diş macunu.
Hem çocukların hemde büyüklerin rahatlıkla kullanabilecekleri bir ürün.
Gelelim bir diğer temizlik ürünümüze...
Bu şirin ürün ise çocuklarımıza özellikle bebeklerimize özel.

Kullanılan her kişisel temizlik ve bakım ürününün vücudumuza da girdiğini, bunun da deri gözeneklerimiz vasıtası ile olduğunu biliyoruz. BURADAKİ yazıdan daha geniş bilgi edinebilirsiniz.

Bu duruma yavrularımızın minik bedenleri daha müsait.
Onlara çok daha özenle seçilmiş ürünler kullanmaya azami dikkat göstermeliyiz.
İşte
Naturalive'in bebek şampuanı çocuklarımızın saç temizliğinde rahatlıkla tecih edebileceğimiz katkısız ve doğal bir şampuan
Sadece zeytinyağlı kalıp sabun bile bu iş için yeterli, tercih size kalmış.
 Naturalive ve Kudret Livaoğlu'na bu güzel ürünleri bizlerin istifadesine sundukları için teşekkürü bir borç biliyorum. Bu güzel ürünlere ulaşmak, satın almak ve daha fazla bilgi edinmek isterseniz BURAYA tıklamanız yeterli...
***
*KOSTİK NEDİR?
 Sodyum hidroksit, beyaz renkte nem çekici bir maddedir. NaOH formülüyle gösterilir. Suda kolaylıkla çözünür ve yumuşak kaygan ve sabun hissi veren bir çözelti oluşturur. İnsan dokusuna kaşındırıcı bir etkisi vardır. Sodyum hidroksit (kostik soda veya sud kostik te denir), lâboratuvarda CO2 gibi asidik gazları yakalamak için kullanılır. Endüstride birçok kimyasal maddenin yapımında, yapay ipek, sabun, kâğıt, boya, deterjan endüstrisinde ve petrol rafinelerinde kullanılır.  

NATURALİVE'İN KALIP SABUNU İLE SIVI SABUN YAPIMI 
Naturalive'in kalıp sabununu sıvı sabun şekline dönüştürerek de kullandım. Rendenin küçük gözünde rendeledim, bir miktar kaynar su ekledim blendırda karıştırdım. Miktar fazla ise soğutup sonra blendırdan geçirebilirsiniz. Kendi doğal kokusunu bozmamak için hiç bir aromatik yağ ilavesi yapmadım. 
 Sıvı sabun olarak da çok güzel ancak, buna gerek yok zira Naturalive'in kalıp sabunu el sabunu olarak kullanıldığında da diğer sabunlar gibi erime yapmıyor, yumuşamıyor, çok rahat bir kullanımı var, yeter ki ıslak bir zeminde bırakmayın.

4 yorum:

  1. tugba ve kuzusu4 Şubat 2015 16:49

    Bu arada naturalive'in yorum kismi bende acilmiyor buraya yazayim dedim.10 gun once bende macun ve koltuk alti kremini kullanmaya baslamistim tevafuk oldu.macun yorumlarina katiliyorum.cok notr bi tadi var ben kil gibi demistim esime.begendim bu halajelden daha dogal gibi ama halajelin aromasi cok guzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbacım yorumunu buraya aldım ne iyi yapmışsın da yazmışsın,
      zira yorumları engellediğimi vesilenle öğrendim :(
      hemen düzelttim, yazmak isteyen oldu ise onlarda yazamamıştır :( çok çok teşekkür ediyorum canım benim,
      Aynen dediğin gibi doğallıkları belli oluyor, bu ürünlerden biz de çok memnunuz...

      Sil
  2. Merhaba, naturalive in diş macununda Potassium Sorbate (Gıda Koruyucu) var. bu madde zararlı diye biliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Naturalive diş macununun içinde Potassium Sorbate bulunuyor. Bu madde sağlığa zararlı diye biliyorum. sizin bu konuda araştırmanız oldu mu?

    YanıtlaSil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur