İNSTAGRAM

İNSTAGRAM
hayatcemresi_ instagram

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم
(İnsanları) Allah'a çağıran,iyi ve faydalı iş yapan ve "Ben müslümanlardanım" diyen kimseden daha güzel sözlü kim vardır?
Fussilet suresi 33.ayet

Kutlu Doğum Programları ile Yerleştirilmeye Çalışılan Soft Peygamber Algısına Reddiye

Henüz 29 Yaşında Hakka Yürüyen bir Şehid'in Dilinden Muhteşem Bir Sohbet

22 Ocak 2018 Pazartesi

SÜTLÜ PATATES ÇORBASI

Ebu İshak, Meysem’den şöyle nakleder: 
Bana ulaştı ki, Musa (aleyhisselam) dedi ki: 
Rabbim hangi kulların sana en sevimli olandır? 
Dedi ki: “Beni en çok zikredenlerdir.”
Allah (celle ve ala)'nın adıyla...
Sizlere Gizem'in sayfasında görüp denediğim nefis bir çorbanın tarifini vermek istiyorum. Yapılışı çok kolay, az malzeme ve emekle ortaya çıkan çok lezzetli bir çorba bu. Patatesi bir çoğumuz severiz patatesli böyle bir çorba da aynı şekilde çorbalarımız arasında önemli bir yer alabilir. Gelin Gizem'in tarifi ile çorbayı nasıl yaptım anlatayım inşaAllah.
SÜTLÜ PATATES ÇORBASI TARİFİ

●2 adet orta boy patatesi soyup, çabuk haşlanması için küçük parçalar halinde doğradım üzerini kapatacak şekilde su ile haşladım.

●Haşlanan patatesleri blendırdan çektim, bir tencereye yarım yemek kaşığı tereyağı, 2 yemek kaşığı zeytinyağı ekledim 

●Silme bir yemek kaşığı unu bu yağ da birkaç dakika kavurdum 

●Bir bardak soğuk su, 2 su bardağı kadar soğuk süt ve çektiğim patatesleri ilave ettim, çorbanın kıvamını yeteri kadar su ilavesi ile istediğiniz şekilde ayarlayın. 

●Tuz ve toz karabiber de ekledim. 

●Karıştırarak kaynayıncaya kadar pişirdim, çorbayı birkaç taşım kaynatıp altını kapattım 

●Bir tavada birkaç kaşık tereyağı ve zeytinyağını tereyağı eriyince kadar ve kızarıncaya kadar ısıttım bir miktar pul biber ilave edip karıştırdım, kaselere aldım 

●Çorbanın üzerine pul biberli bu yağdan gezdirdim. Sıcak şekilde çorbayı Servis yaptım kolay gelsin afiyet olsun şükür halinizin ve dilinizin ayrılmaz zikri olsun.

1 yorum:

  1. Es selamu aleykum benim kıymetli site sakinlerim,
    inşaAllah hepiniz iyisinizdir. İlk defa telefondan yayın yaptım benim için pc başına oturmak artık öyle zor ki...Çok beğendiğim bu çorbadan sizlerde haberdar olun deneyin istedim umarım işinize yarar.

    YanıtlaSil

HERKES YORUM YAPABİLİR,
siteniz veya bloğunuz yoksa ,profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın ,Ad yazan kısma adınızı ve soyadınızı yazın,
(yorumlarınızda iki isim kullanmanız,aynı isimle yazan diğer kardeşlerimizle karıştırılmamanız için önemli)
URL kısmını doldurmasanız da olur,yorumunuzu yazıp,

" YAYINLA "

yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir,ilginize çok teşekkür ederim.

KUR'AN IŞIĞINDA ÖLÜM, KIYAMET, AHİRET.....Mutlaka dinleyin...

BU SİTEDE YER ALAN KONULAR

Translate

Blog Archive

yasal uyarı

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool HAYATCEMRESİ Adlı sitede yayınlanan tüm içerik hayatcemresi2.blogspot.com'a aittir.Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.
 
Copyright © HAYATCEMRESİ - Blogger Theme by BloggerThemes & freecsstemplates - Sponsored by Internet Entrepreneur